same here.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik speel wel akoestisch, maar niet klassiek....mag ik hier ook posten?
Western-gitaar (met stalen snaren dus)quote:Op donderdag 26 april 2007 00:47 schreef Lakai het volgende:
naja wat spelen jullie wel?
Americana/Fingerpickin'/Folk/Blues/Countryquote:Op donderdag 26 april 2007 00:51 schreef Lakai het volgende:
Ja is wel akoestisch
maar wat voor soort muziek speel je
Koop dan gewoon een elektrische gitaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:04 schreef Boschkabouter het volgende:
Rootless tree van Damien Rice bijvoorbeeld, maar tegenwoordig ben ik een beetje fan van bijvoorbeeld deze, en bijvoorbeeld deze.
Alleen is mijn niveau nog niet hoog genoeg om het allemaal foutloos te kunnen.
Same here, maar dat wisten we al van elkaarquote:Op donderdag 26 april 2007 07:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Americana/Fingerpickin'/Folk/Blues/Country
Wil ik ook wel, maar ik wil gewoon zoveel. En ik heb zo weinig geld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een elektrische gitaar.
Mooi liedjequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef Lakai het volgende:
ja ik ben dus op zoek naar tabs van mooie nummers zoals die classical gas bijvoorbeeld....
http://www.youtube.com/watch?v=Vpa81HiHPV4
alleen is die wel neèèt iets boven mijn niveau want ik ben daar echt al heel lang mee bezig....maar lukt nu wel aardig!
Ik wil die tab ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Mooi liedje
Als je de tab vindt, kun je hem dan naar mij sturen?
Gewoon blijven oefenen en het komt goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:24 schreef Zwoerd het volgende:
Ik word gek man, als ik een barré akkoord wil spelen demp ik altijd mn g-snaar, als ik alleen mn vinger over de hals leg kan ik wel hard genoeg drukken waardoor je wel alle snaren goed hoort, maar als ik andere vingers moet gebruiken lukt het gewoon niet.
Als je het op een bepaalde manier lekkerder vindt spelen, waarom zou je dat veranderen? Het gaat erom wat je zelf prettiger vindt en niet hoe het volgens een gek boekje moet toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:06 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Okee, ik speel dus ook klassiek ( of doe alsof ), en ik heb nu een vraagje over de linkerhand. Het is mij altijd geleerd dat de duim achter de hals moet blijven. Maargoed, ik krijg dat dus nooit voor elkaar. Mijn duim steekt altijd boven de hals uit, zonder dat m'n hand de onderkant van de hals raakt. Weet iemand hoe je toch ervoor zorgt dat die duim daar blijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |